Author Topic: Novi Suzuki V-Strom DL-1000  (Read 3036 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline vld

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 373
  • Capo di tutti capi
    • ETV1000
  • Grad: Beograd
Re: Novi Suzuki V-Strom DL-1000
« Reply #15 on: 27 March, 2014, 20:53:39 »
Meni nesto sto ga vise gledam sve bolje izgleda...

Definitivno mi najvise lici na Multistradu i nekako je sav misicaviji i mnogo ozbiljniji od starog modela.
Siri volan i Akrap i uzivancija  8)

Ono nedonosce izmedju Saxijevog modela i ovog sad necu ni da komentarisem...

A ova linija sa kljunom me podsetila na to kad sam prvi put video Dr.Big 800. On je valjda prvi motor koji imao takav dizajn. Secam se da sam tad pomislio "Auuu.. Ko je smislio ovu nakaznost?!"  :D

Offline Cika Kure

  • Forumas senior
  • ****
  • Posts: 518
  • Gender: Male
  • www.shoppingusa.rs
    • Nekad bila Honda RC 46 A
  • Grad: Novi Beograd
Re: Novi Suzuki V-Strom DL-1000
« Reply #16 on: 28 March, 2014, 10:18:38 »
Peru detlica sam gledao, zagledao, pipkao i stipkao na sajmu i nisam nesto bio fasciniran... Steta sto nije bilo Kawe Versis 1000 na sajmu. Strom je preskup za ono sto nudi. Jeste da su Honda Crosstourer i BMW r1200 skuplji koju hiljadu evra, ali su po meni i dve klase iznad.
-Jel cujes?
-Cujem cika Kure.
-Sta cujes? Cujes moj k...c  Ne cuje se, a radi...

Offline Creative biker

  • Forumas pocetnik
  • *
  • Posts: 31
    • Bandit 1250 S
  • Grad: Beograd
Re: Novi Suzuki V-Strom DL-1000
« Reply #17 on: 05 April, 2014, 16:12:20 »
Ispratio sam celu pricu o novom Smoru 1000 i sa nestrpljenjem ga ocekivao ali...
blago sam razocaran samim izgledom uzivo i zavrsnim detaljima, cenom pogotovu!

Imao sam priliku da se druzim sa Versysom 1000 i po meni je za dlaku bolji motor,
jes da to nije isti koncept, Kawa ima 17" napred i 4 cilindra kao i 20 konja vise
i po meni je to sport touring motor u kome je polozaj sedenja isiti kao na Stromu recimo,
a jeftiniji je za 2000 eura od Smora tako da se tu svaka prica zavrsava!


http://www.dodaj.rs/f/45/Aw/3KwoJgUJ/2013-04-06-181234.jpg
http://www.dodaj.rs/f/3T/pM/1yEw15IW/2013-04-06-181246.jpg
http://www.dodaj.rs/f/2/lw/2jjDDgXI/2013-04-06-181300.jpg

Offline Saxi

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 1676
  • Gender: Male
  • Deca su ukras sveta
    • ženski sMor aka belo tele
Re: Novi Suzuki V-Strom DL-1000
« Reply #18 on: 10 April, 2014, 09:01:28 »
Slažem se i meni je Versys bolja opcija, teška srca priznajem da je bolja opcija za ono što se dobije za te novce.
Ljudi čuvajte svoje glave, čuvajte svoje duše! Nemojte dati da vas prevare, ne trpite gluposti, razmišljajte i volite svoju decu.

Offline vld

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 373
  • Capo di tutti capi
    • ETV1000
  • Grad: Beograd
Re: Novi Suzuki V-Strom DL-1000
« Reply #19 on: 11 April, 2014, 18:23:07 »
smeta vam auspuh na smoru, a vidi ovog monstruma na versysu?!  :-\

(mislim na ausupuh, ne na sofera...   :P )

Offline raptors

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 1266
  • Gender: Male
    • "viljuska"...al' na kardan!
  • Grad: Beograd
Re: Novi Suzuki V-Strom DL-1000
« Reply #20 on: 12 April, 2014, 13:39:14 »
...uzmes lepo brusilicu..odseces..i stavis auspuh kakav  hoces... ;D ;D ;D
...bice dobar ovaj dan!!!

Offline Creative biker

  • Forumas pocetnik
  • *
  • Posts: 31
    • Bandit 1250 S
  • Grad: Beograd
Re: Novi Suzuki V-Strom DL-1000
« Reply #21 on: 13 April, 2014, 17:02:58 »
smeta vam auspuh na smoru, a vidi ovog monstruma na versysu?!  :-\

(mislim na ausupuh, ne na sofera...   :P )

Ni sofer nije mnogo daleko!  8)

Offline Saxi

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 1676
  • Gender: Male
  • Deca su ukras sveta
    • ženski sMor aka belo tele
Re: Novi Suzuki V-Strom DL-1000
« Reply #22 on: 19 August, 2018, 15:24:03 »
Posle testiranja raznih velikih, nakih i vakih motora, zahvaljujući mom prijatelju Bajkiju iz Osijeka došao sam u posed prelepe iljadarke 2014. godište sa 22000km na satu, koju je dodatno za ovu prikiku okitio Leo Vince auspuFom sa DB kilerom, tako da je osećaj grmnljavine izostao, a pozadi je bio Givi Trekker. Isprva sam motor vozio po slavonskim ravnicama, da se malo osetimo, pomazimo i bolje upoznamo, a kada su usledile fantastične krivine iza Đakova i po Papuku, padali smo iz krivine u krivinu, više sam leteo nego to sam se vozio, pali smo u zagrljaj jedno drugome i eto desila se ljubav na prvu krivinu  :-* Traction control je sve vreme bio podešen na dvojku, a od opanaka su bile fantastične Metzeler Tourance gume, napravio sam nekih 150 kilometara u cugu, a od same pomisli na fanatastičnu vožnju nas dvoje, osmeh mi se vrti kao roto reklama oko glave  :want:

Od 2009 vozim žeMskog Stroma, sa ABS-om, svašta sam tu modifikovao da bi meni odgovaralo (podigao u repu motor oko 3cm, napred stavio 4 klipna klješta i poboljšao kočenje, stavio prošireni enduro volan i podigao isti i približio ga sebi riserima, stavio krilca na originalni vizir čime sam smanjio neprijatne udare vetra,od opanaka šetam Pirelli Scorpion Trail 2 gume...). Uvek sam bio mišljenja da je mali idealna mera i da motor veće kubikaže može samo prečicom da me brže odvede u večna lovišta, pogotovo posle vožnje Multistrade Enduro 1200cc :-P
Odmah pošto sam zajahao zver i dupe smestio u sedlo, sam otkrio da se ovde sedi drugačije, a posle duže vožnje skapirao da je sedište na novoj 1000 tvrđe i manje udobno u odnosu na mog starom Smorića, a položaj sedenja malo agresivniji, noge su više savijene i povijene na dole što mi u početku nije preterano odgovaralo, ali sam se brzo navikao, e sad da li je bolje i udobnije, vako ili onako ne znam ni sam, jer sam toliko uzbuđen bio i adrenalin me tukao iz svih ćelija, tako da je sedište bilo pokriveno ekserima a u gaćama koprive ne verujem da bi me to omelo da uživam u ostatku potencijala i mogućnosti koje ova zver pruža  [emoji106]

Zaštita od vetra je ista kao i na malom, ali uz neki after market vizir kao i na većini ostalih mopeda stvar se dovodi do perfekcije za malo para, nisam se bavio podešavanjima vizira jer samm visok 186, a Bajki je nešto krupniji rekao bih i iste visine, tako da se time nisam preterano bavio.

Strom 1000 me oduševio svojom malom potrošnjom, posle zavrtanja gasa i ludovanja po putu i krivinama, stim da maksimalna brzina nije prelazila 130/135 na sat, kompjuter je pokazivao neverovatnih 5,1 ispada da je mali žedniji od velikog i da maltene imaju istu potrošnju  :ooda: Instrument tabla obiluje sa dosta informacija, kretanje tasterima sa leve strane je jednostavno i sam sat pregledan, pokazuje voltažu, brzinu, obrtaje, kilometre, trenutnu potrošnju i prosečnu potrošnju. Ja sam 'mator' biker i prednost dajem analognim satovima, međutim ovde je u pitanju kombinacija starog i novog uticaja, pa su pokazatelji i digitalni i analogni, u odnosu na malog mi se čini da su satovi za nijansu bliži a samim tim očitavanje podataka u toku vožnje iziskuje dodatno spuštanje glave na dole, doduše ni na malom po meni nisu u idealnom položaju, kao što je to na Africi novoj koja iako ima digitalnu tablu sve je jednostavno i jasno vidljivo. Od svih mi je Multistrada Enduro 1200cc sa svojim digitalnim satom i setom raznih podešavanja i satovima jako bliskim kormanu i spuštenim dole najnezahvalnija za korišćenje.

Ono što me posebno oduševilo na velikoj zveri je izuzetno, tih, blag, miran rad, po paljenju i puštanju motora u pogon nema jakih zvukova, vibracija, nervoze, osećaj je kao da sam na skuteru od 50cc, ali kad se krene u vožnju i krivine tada dolazi do erupcije, jer slakoćom koliko god jako ili slabo zavrnuo ručicu gasa, on momentalno dobija na snazi, a ubrzanja su m kao na nekoj zujki/sportaku, stim da motor niti se propinje, niti diže na zadnji, nema nervoze, sa lakoćom izvršava svaki zadatak, tako da je koncentracija na put i eventualne prepreke jedino na šta treba obratiti pažnju da ne dođe do karambola. Ima snage pregršt i ubrzava ludački iz maltene svih brzina, tako da iskusnom vozaču omogućava maskimalan užitak u brzoj vožnji bez bojazni da će točak ili motor uteći negde, meni je bilo prosto neverovatno koliko nigde nije bežao, zakovan za put u svim položajima sedenja i upravljanja, a na kraju dana sam bio ubeđen da ima i cornering ABS opciju tj asistenciju za kočenje u krivinama jer prilikom blagog kočenja u krivinama nije širio putanju.

Apropo kočnica, to je još jedan odlično odrađen segment koji uliva poverenje i pojačava osećaj zaletanja i rušenja motora pred krivinu, ja sam zbog navike i vožnje svog mališe navikao da uvek malo pipnem kočnicu i namestim motor pred ulazak u krivinu, ali ovde to nije potrebno jer on pada u zavoje i ispaljuje se kao raketa iz svake krivine, neverovatno moćan i siguran osećaj. Inače ja kočim uvek sa 2 prsta na prednjoj i blago po ptrebi stiskam i zadnju, ovde se baš oseti kočenje zadnjom za razliku od mog malog Smora, a prednju je dovoljno jednim prstem stiskati koliko grize i radi posao   [emoji106]
Šaltanje brzina ide kao u puter, fino i mekano kao na velikoj Trenerci, hodovi kratki, menjač precizan, jednostavno i lako sve. Jedini mekši i bolji menjač ima nova Afrika, za nijansu bolji ali u odnosu na malog ihaaj, bolji a da menjač na BMW-u i ne pominjem  :smijeh:

Prilikom testiranja Multistrade Enduro je Milanezi sišao smotora kao da je 3 grama kokaina šmrknuo i rekao uuu jebote pa nije ovo motor za mene, meni ne treba kurva nego svetica, a ovaj motor te stalno tera na još, e taj osećaj na 1000  je divno sređen, ne vuče te da divljaš, i zakucaš 200 na cajgeru nesvestan koliko prebrzo voziš, Stromče 1000 je po meni pun snage, koja je tu uvek na izvolite za vožnju po želji, ali te ne tera da zavrćeš gas do besvesti  :)

Da me neko pitao kako da mi podesi motor nisam siguran da bih mogao slakoćom da m objasnim, a kad sam seo i malko provozao ovu zver imao sam osećaj kao da je lično Rossi sa inženjerima sve utegao i dao mi da vozim, nemam zamerki ama baš nikakvih, a krivine  oštre ili otvorene kad krenu to je prava milina, orgazam koji traje dokle god krivine traju, topovski udari adrenalina koji te teraj na još i još i još vožnje, ne mogu pronaći reči kojima bih opisao osećaj oduševljenja, ali ću napomenuti da sam se vozeći sa društvom putevima Rvacke na kojima sam prvi put bio, bez oklevanja i sa lakoćom i dozom rezerve na raketi odleteo ispred svih u neku sasvim drugu dimenziju, a bili su tu i Afrika i GSA u igri pored još 2 mala Stroma koja su mučena štucala u oblaku dima
 i prašine  :)

To je to, videćemo na duge staze dal su dečije bolesti sa starih 1000 rešene, sve ostalo je svetlosnu godinu naprednije i bolje  :)

Ovim putem se još jednom zahvaljujem svom velikom prijatelju Bajkiju na poverenju i ukazanoj časti što je omogućio jednom 'dečaku' da još jedan san ostvari i na javi  :-*

Od silnog uzbuđenja nisam stigao njegovo veličanstvo da slikam i sebe na njemu pa eto opet Bajkija na delu koji je ustupio fotke iz privatne arhive... divite se lepotanu  :)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180818/3fa7e25850059c814158c20d152786f2.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180818/23b2bf535f3eb379050921bc79d6ffd3.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180818/c72a1d27c99b91b46ea1162a21c763b5.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180818/809c7a7ef90b547561a4f09c9d2d4745.jpg
Ljudi čuvajte svoje glave, čuvajte svoje duše! Nemojte dati da vas prevare, ne trpite gluposti, razmišljajte i volite svoju decu.