Author Topic: Nova Honda CRF 1000, Africa Twin  (Read 614 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Saxi

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 1673
  • Gender: Male
  • Deca su ukras sveta
    • ženski sMor aka belo tele
Nova Honda CRF 1000, Africa Twin
« on: 20 August, 2016, 15:40:09 »
    Danas sam imao tu čast, sreću i privilegiju da provozam jedno 2 sata ovo moderno čudo tehnologije i priuštim sebi veliku dozu žestoke uzivancija... novu Honda Afriku i blago je reći da su krajnji utisci fenomenalni  :o 8)

https://s19.postimg.org/s08ltuqmb/0-02-01-9d960623a33d8c0ac5eed440fb5debc314c25c75.jpg
Susret uživo...  na prvi pogled sam se iznenadio koliko je velika, gizdava, snažna kao pravi atleta bez GS izgleda kao da je na steroidima, znači prava poslastica za jahanje i po putu a i van puta. Snage ima na pretek ali se vozi lako i jednostavno kao bicikl. Bila je to ljubav na prvi pogled a razloga je puno pa ajmo redom da pozitivne utiske prenesem i vama  ;)

Sedam na zver, okrećem ključ i u odnosu na mog malog Stroma cujem brutalan, snažan zvuk, huči i rže kao kakav punokrvni arapski pastuv, kosa ispod kacige se diže, srce kuca jače, uzivanje počinje ;D Lagan pokret da se upoznamo, i posle silaska sa trotoara i pritiskanja kočnice umalo u trenu ne zavrsih voznju, jer su kočnice brutalno dobre, jake, i kidaju i grizu asfalt u mestu i zamalo da bukvalno proletim preko guvernala. Iskljucio sam odmah TRACTION CONTROL, upoznao se sa dugmićima i infornacijama sa pregledne komandne table, zavrnuo gas i krenuo lagano u kas, a onda i u galop i stampedo, jer motor prosto vuče i tera na još i još i još, a mogućnosti i veština vozača su same granice jer motor i u 5-oj brzini sa 100 na sat pri zavrtanju ručice baca telo unazad grabeći napred  :D Da se razumemo, nije ovo trkački motor i ne poredim ga sa trkalicama i R-ovima, ali u klasi putnog endura ovo je fantastično i prija.
Nisam se bavio podešavanjem ogibljenja i visine sedišta, jer kad je vožnja krenula, grabio sam napred u nove avanture i sve ideje koje su mi padale na pamet sam sa lakoćom realizovao i skapirao da se motor ponaša kao da se znamo i druzimo poodavno  :)

https://s19.postimg.org/jpmsm0v2b/0-02-01-275a0eca91df605c4edad7dd3c13ade4c65b2389.jpg
I u parku i na putu i na drumu sam privlačio poglede radoznalih i ljubopitljivih ljudi, Afrika je plenila svojim izgledom a ja sam dodatno privlačio pažnju jer sam umesto zmigavaca pritiskao sirenu jer su u odnosu na mog malog Smora prekidači obrnuto smesteni, ali to je sve stvar navike i potrebno je malo vremena da se privikne.

Sa mojih 1,85 metara, po gradskoj vožnji vizir se idealno nosi sa vetrom koji me nežno miluje i golica po licu, dok na brzinama preko 120 ume malo žešće da duva, ali ništa što se nekim manjim dodatkom ne može otkloniti, ako neko bas poželi.
Svakim odvozanim kilometrom srece osećaj zadovoljstva i  oduševljenja me je sve više zapljuskivao, tako da sam kao malo dete jurio na sve strane, pevajući pod kacigom i piskeci od srece  :P
Dunlop gume odlično pašu i leže, motor je prešao 6000km a meni su davale osećaj da lepe i drže kao sveže obuvene i uz nenormalno dobre kočnice, sve je uklopljeno kao u najlepšoj priči, vidi se da su Japanci odradili zadatak za medalju.

Iako nisam ljubitelj digitalnih satova, ovi na Africi su jako čitljivi i super se uklapaju u dizajn i liniju celog vozila, ma sve pet :)
Rekao bih da Kraljici duge krivine leže više od kratkih i brzih, dal je u pitanju veći prednji tocak, dal tvrdje ogibljenje ali takodje i moje relativno kratko druzenje sa njom i strah da je ne pažnjom ne povredim, stekao sam utisak da ne mogu kao na svojoj kenji da ga šamaram levo desno, ali verujem da bi i to vremenom leglo, kao dupe na nosu :P

Položaj sedenja je osvajački, kao sredjevekovni vitez koji sa kopljem juri napred u borbu, prija mi vise nego na mojoj kenji, za 2 sata nisam primetio žuljanje i nemam nikakvih zamerki, štaviše položaj sedenja mi više odgovora nego na mom sadašnjem motoru. Za utisak o udobnosti je ipak potrebnija duža vožnja, ali biće i toga cim mi se žena vrati sa odmora, dogovorena je još jedna probna vožnja udvoje pa da vidim kako je kad se nadjem u sendvicu izmedju žene i ljubavnice :D
Utisci mi se jos skupljaju i slezu jer sam zaista više nego prijatno iznenađen i mogu vam reci da bih ja to vrlo rado posedovao :)

Nego da se vratimo čarima uzivanja i da dodam jos koju impresiju posle jučerašnjeg zagrljaja sa cica ubicom, Kraljicom Afrikom :)
Menjač i šaltanje su čista perverzija u svakom pogledu, kratak hod, šaltanje kao u mekani puter, nema kling klang zvukova kao kod GS modela, pa i moje male kenje, znači menjač čista simfonija, odrađen vrhunski i majstorski do u detalja, kao i sve na Africi uostalom, tačan i precizan kao da su ga radile švajcarske sajdžije, znači idealno po meni  8)

https://s19.postimg.org/8c4uok9xf/0-02-01-d51fc3801dd91ea5b5f9e5fadbcaf3b44a0c2fc8.jpg
Zatim upravljivost i okretnost na motoru, pravi vratolomni ples, jer ima izuzetno veliki okret volana, naime ajnšlag je toliki da mi se cini da je mogu okrenuti oko malog prsta, a na terenu, drumu ili van njega, čini mi se da u 2 metra može da se okreće sa lakoćom,kao prava Kraljica podijuma :P

Potrošnjom se nisam bavio jer verujem da kao i svi motori potroši sve što se sipa u rezervoar, a ne sumnjam da su japanski inženjeri i tu dobro odradili zadatak  :)

Jos jedna bitna stvar, u gradskoj vožnji nema onog neprijatnog zagrevanja agregata koji ti prži dlake po nogama kao na GS-u, a agregat je jako linearan, rad ugladjen i uz zvuk auspuha samo podiže testosteron preko svih granica :)

Za ovo igranje bez granica i vanserijski uzitak posle tima Hondinih inženjera i stručnjaka i Honda salona na Novom Beogradu i njihovog menadžera, gospodina Dušana Dobrijevića, najzasluzniji je moj prijatelj Miloš Dišković, ljudina koja vozi motore u svim pozama i ma sve načine, majstor vratolomija koji već 2 godine za redom osvaja šampionsku titulu na turniru X Cross na Tari, koji sem što maestralno tera i jaše motore, pravi i nenadmasne fotke na granici mašte i snova, tako da cu podeliti nekoliko fotografija koje je on napravio sa svojim prijateljema u toku testiranja, a u prilogu evo i linka sa njegovom odličnom recenzijom i verno prenetim utiscima posle kupanja u blatu, letu preko debla..... uživaćete bez sumnje  ;)

http://motovesti.com/terenski-test-africe-twin-crf1000l/

« Last Edit: 20 August, 2016, 16:09:00 by Saxi »
Ljudi čuvajte svoje glave, čuvajte svoje duše! Nemojte dati da vas prevare, ne trpite gluposti, razmišljajte i volite svoju decu.

Offline Komsa

  • Forumas senior
  • ****
  • Posts: 617
  • Gender: Male
    • YAMAHA DIVERSION 900S
  • Grad: MLADENOVAC
Re: Nova Honda CRF 1000, Africa Twin
« Reply #1 on: 02 September, 2016, 09:54:58 »
Svaka čast na ovako detaljnom i poetskom opisu ličnog doživljaja ove izvanredne sprave.
Sigurno nas ima dosta koji bi voleli da su bili na tvom mestu