Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Motori / Re: Novi Suzuki V-Strom DL-1000
« Last post by Saxi on 19 August, 2018, 15:24:03 »
Posle testiranja raznih velikih, nakih i vakih motora, zahvaljujući mom prijatelju Bajkiju iz Osijeka došao sam u posed prelepe iljadarke 2014. godište sa 22000km na satu, koju je dodatno za ovu prikiku okitio Leo Vince auspuFom sa DB kilerom, tako da je osećaj grmnljavine izostao, a pozadi je bio Givi Trekker. Isprva sam motor vozio po slavonskim ravnicama, da se malo osetimo, pomazimo i bolje upoznamo, a kada su usledile fantastične krivine iza Đakova i po Papuku, padali smo iz krivine u krivinu, više sam leteo nego to sam se vozio, pali smo u zagrljaj jedno drugome i eto desila se ljubav na prvu krivinu  :-* Traction control je sve vreme bio podešen na dvojku, a od opanaka su bile fantastične Metzeler Tourance gume, napravio sam nekih 150 kilometara u cugu, a od same pomisli na fanatastičnu vožnju nas dvoje, osmeh mi se vrti kao roto reklama oko glave  :want:

Od 2009 vozim žeMskog Stroma, sa ABS-om, svašta sam tu modifikovao da bi meni odgovaralo (podigao u repu motor oko 3cm, napred stavio 4 klipna klješta i poboljšao kočenje, stavio prošireni enduro volan i podigao isti i približio ga sebi riserima, stavio krilca na originalni vizir čime sam smanjio neprijatne udare vetra,od opanaka šetam Pirelli Scorpion Trail 2 gume...). Uvek sam bio mišljenja da je mali idealna mera i da motor veće kubikaže može samo prečicom da me brže odvede u večna lovišta, pogotovo posle vožnje Multistrade Enduro 1200cc :-P
Odmah pošto sam zajahao zver i dupe smestio u sedlo, sam otkrio da se ovde sedi drugačije, a posle duže vožnje skapirao da je sedište na novoj 1000 tvrđe i manje udobno u odnosu na mog starom Smorića, a položaj sedenja malo agresivniji, noge su više savijene i povijene na dole što mi u početku nije preterano odgovaralo, ali sam se brzo navikao, e sad da li je bolje i udobnije, vako ili onako ne znam ni sam, jer sam toliko uzbuđen bio i adrenalin me tukao iz svih ćelija, tako da je sedište bilo pokriveno ekserima a u gaćama koprive ne verujem da bi me to omelo da uživam u ostatku potencijala i mogućnosti koje ova zver pruža  [emoji106]

Zaštita od vetra je ista kao i na malom, ali uz neki after market vizir kao i na većini ostalih mopeda stvar se dovodi do perfekcije za malo para, nisam se bavio podešavanjima vizira jer samm visok 186, a Bajki je nešto krupniji rekao bih i iste visine, tako da se time nisam preterano bavio.

Strom 1000 me oduševio svojom malom potrošnjom, posle zavrtanja gasa i ludovanja po putu i krivinama, stim da maksimalna brzina nije prelazila 130/135 na sat, kompjuter je pokazivao neverovatnih 5,1 ispada da je mali žedniji od velikog i da maltene imaju istu potrošnju  :ooda: Instrument tabla obiluje sa dosta informacija, kretanje tasterima sa leve strane je jednostavno i sam sat pregledan, pokazuje voltažu, brzinu, obrtaje, kilometre, trenutnu potrošnju i prosečnu potrošnju. Ja sam 'mator' biker i prednost dajem analognim satovima, međutim ovde je u pitanju kombinacija starog i novog uticaja, pa su pokazatelji i digitalni i analogni, u odnosu na malog mi se čini da su satovi za nijansu bliži a samim tim očitavanje podataka u toku vožnje iziskuje dodatno spuštanje glave na dole, doduše ni na malom po meni nisu u idealnom položaju, kao što je to na Africi novoj koja iako ima digitalnu tablu sve je jednostavno i jasno vidljivo. Od svih mi je Multistrada Enduro 1200cc sa svojim digitalnim satom i setom raznih podešavanja i satovima jako bliskim kormanu i spuštenim dole najnezahvalnija za korišćenje.

Ono što me posebno oduševilo na velikoj zveri je izuzetno, tih, blag, miran rad, po paljenju i puštanju motora u pogon nema jakih zvukova, vibracija, nervoze, osećaj je kao da sam na skuteru od 50cc, ali kad se krene u vožnju i krivine tada dolazi do erupcije, jer slakoćom koliko god jako ili slabo zavrnuo ručicu gasa, on momentalno dobija na snazi, a ubrzanja su m kao na nekoj zujki/sportaku, stim da motor niti se propinje, niti diže na zadnji, nema nervoze, sa lakoćom izvršava svaki zadatak, tako da je koncentracija na put i eventualne prepreke jedino na šta treba obratiti pažnju da ne dođe do karambola. Ima snage pregršt i ubrzava ludački iz maltene svih brzina, tako da iskusnom vozaču omogućava maskimalan užitak u brzoj vožnji bez bojazni da će točak ili motor uteći negde, meni je bilo prosto neverovatno koliko nigde nije bežao, zakovan za put u svim položajima sedenja i upravljanja, a na kraju dana sam bio ubeđen da ima i cornering ABS opciju tj asistenciju za kočenje u krivinama jer prilikom blagog kočenja u krivinama nije širio putanju.

Apropo kočnica, to je još jedan odlično odrađen segment koji uliva poverenje i pojačava osećaj zaletanja i rušenja motora pred krivinu, ja sam zbog navike i vožnje svog mališe navikao da uvek malo pipnem kočnicu i namestim motor pred ulazak u krivinu, ali ovde to nije potrebno jer on pada u zavoje i ispaljuje se kao raketa iz svake krivine, neverovatno moćan i siguran osećaj. Inače ja kočim uvek sa 2 prsta na prednjoj i blago po ptrebi stiskam i zadnju, ovde se baš oseti kočenje zadnjom za razliku od mog malog Smora, a prednju je dovoljno jednim prstem stiskati koliko grize i radi posao   [emoji106]
Šaltanje brzina ide kao u puter, fino i mekano kao na velikoj Trenerci, hodovi kratki, menjač precizan, jednostavno i lako sve. Jedini mekši i bolji menjač ima nova Afrika, za nijansu bolji ali u odnosu na malog ihaaj, bolji a da menjač na BMW-u i ne pominjem  :smijeh:

Prilikom testiranja Multistrade Enduro je Milanezi sišao smotora kao da je 3 grama kokaina šmrknuo i rekao uuu jebote pa nije ovo motor za mene, meni ne treba kurva nego svetica, a ovaj motor te stalno tera na još, e taj osećaj na 1000  je divno sređen, ne vuče te da divljaš, i zakucaš 200 na cajgeru nesvestan koliko prebrzo voziš, Stromče 1000 je po meni pun snage, koja je tu uvek na izvolite za vožnju po želji, ali te ne tera da zavrćeš gas do besvesti  :)

Da me neko pitao kako da mi podesi motor nisam siguran da bih mogao slakoćom da m objasnim, a kad sam seo i malko provozao ovu zver imao sam osećaj kao da je lično Rossi sa inženjerima sve utegao i dao mi da vozim, nemam zamerki ama baš nikakvih, a krivine  oštre ili otvorene kad krenu to je prava milina, orgazam koji traje dokle god krivine traju, topovski udari adrenalina koji te teraj na još i još i još vožnje, ne mogu pronaći reči kojima bih opisao osećaj oduševljenja, ali ću napomenuti da sam se vozeći sa društvom putevima Rvacke na kojima sam prvi put bio, bez oklevanja i sa lakoćom i dozom rezerve na raketi odleteo ispred svih u neku sasvim drugu dimenziju, a bili su tu i Afrika i GSA u igri pored još 2 mala Stroma koja su mučena štucala u oblaku dima
 i prašine  :)

To je to, videćemo na duge staze dal su dečije bolesti sa starih 1000 rešene, sve ostalo je svetlosnu godinu naprednije i bolje  :)

Ovim putem se još jednom zahvaljujem svom velikom prijatelju Bajkiju na poverenju i ukazanoj časti što je omogućio jednom 'dečaku' da još jedan san ostvari i na javi  :-*

Od silnog uzbuđenja nisam stigao njegovo veličanstvo da slikam i sebe na njemu pa eto opet Bajkija na delu koji je ustupio fotke iz privatne arhive... divite se lepotanu  :)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180818/3fa7e25850059c814158c20d152786f2.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180818/23b2bf535f3eb379050921bc79d6ffd3.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180818/c72a1d27c99b91b46ea1162a21c763b5.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180818/809c7a7ef90b547561a4f09c9d2d4745.jpg
2
Vaša putovanja / Re: Uskršnje skijanje
« Last post by vld on 11 April, 2018, 20:56:12 »
Super ruta + vreme kao naruceno = totalno uzivanje   8)

Tako sam i ja nekad. Dok sam bio covek..  ::)
3
Opšte teme / Re: Ima li živih?
« Last post by vld on 11 April, 2018, 20:52:13 »
Da...  :(

Nema aktivnosti.. Voznje i ima tu i tamo, ali za sajber druzenje izgleda vise niko nema vremena.

Iako je tisina, forum ne planiramo da gasimo, posto stari postovi svakako zasluzuju da budu sacuvani.
4
Vaša putovanja / Re: Uskršnje skijanje
« Last post by Saxi on 10 April, 2018, 12:36:53 »
I pošto smo lutajući kroz istoriju, šetajući tamo vamo pod suncem koje peče proključali, odlučili smo se da usijane glave i razvaljene noge počastimo malom jurnjavom dolinom jorgovana, a kako gužve nije bilo nigde, jurcalo se iz sve snage preko mere... po ograničenjima naravno :D

Zaputili smo se dalje ka Pećkoj patrijaršiji, i pre nego smo došli do Kosova, zavrnuli smo krug i ispeli se na planinu Kopaonik, oazu i omiljeno mesto skijaša i bordera, koja se nalazi na skoro 2000 metara nadmorske visine (Pančićev vrh je najviša tačka na 2017 mnv), tu je malo zafalilo garderobe a još više goriva jer gore nema benzinske pumpe, ali čovek je čoveku vuk, a ja sam samom sebi ispao magarac ali dobro, na dole sam širio krila, ispuštao gasove od pasulja, lerao se, i tako skoro 25 kilometara slobodnog pada po putu prepunom rizle, rupa, vode, snega.... igre bez granica i tako do pumpe u Jošaničkoj banji gde sam sipao 21 litar, možda koju kap manje  ;D

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/80cab5f7e5e7a6ee3604d908f5f1a40c.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/9000d3150abfe9f8cbe82b5a518017d7.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/139dae41328e4650c7efc5262867116f.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/7e8369d99c007c3a739f0fef2f2ca065.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/8a37667241a93b5687b2169124e2cf11.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/fa99b7cb1a870c88b35b8f7731e7eb7d.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/a215e0931159951964c62b11f193e702.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/4210a7b6d97fd90b26f96ecf256e19ce.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/24bf6d7f40cf3fd9df4c0e2163d0d54c.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/b57e4476a4ffbbc44a2e5b919192c44a.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/9a70694d4be785d2f204ddcffda6f54d.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/71f6bbdc08c6183949c3199478df9d6f.jpg
Nestvarno dobar prizor, ljudi skijaju, žičare se okreću, a mi kao gušteri se razgolitili i zaposeli baštu hotela Rtanj, gušterišemo se na suncu, Bemwejdžije kažu da je 9 stepeni, hladno ali adrenalin izuva i uživa se za sve pare, a kako sanke ni skije nisam poneo isprobao sam Pireli Scorpion Trail 2 na snegu, tačnije bljuzgi i umalo nisam isprobao i sneg i zemlju ispod jer je motor pretežak a gume svakako nisu za ovake ludorije, srećom me ovako nestabilnog Zander prihvatio i izgurao natrag na put :)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/6235d6ab336945e88fe3b076332bb9d9.jpg
i ja sam krenuo u svoj spust a društvo za mnom, sledeći susret je bio u kafani Velež u Jošaničkoj banji,  tik pored reke gde sam prvo napojio Sneška a zatim i sebe svežom pastrmokom i nezaobilaznim pomfritom :)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/9b273b8ca98930fcd0b92cd7ec3a7c93.jpg
A onda nazad kućisrećan , opušten, punih baterija, na tucanje sa ženom i decom i da se malko zgrejem i ugrejem, bilo je to 578 kilometara radosti i sreće odrađenih maltene na juriš u jednom dahu i u jednom danu :)

Ljubav je luksuz koji neki mogu sebi da priušte dok su neki uskraćeni za istu, ali čak i ako je možete priuštiti, ne znači nužno i da ćete je naći... zato se ista jako ceni i priželjkuje, jer gladni ljudi često nisu u stanju da razumeju pojam Ljubavi, Radosti i Sreće.
5
Vaša putovanja / Uskršnje skijanje
« Last post by Saxi on 10 April, 2018, 12:35:17 »
Zima je dugo trajala i baš je smorila, ušla u termin prolećni i počeli smo da kriziramo  :samaranje:, stoga smo spremni dočekali prve zrake sunca i razmileli se po putu na sve strane im nam se sunce ukazalo  :moto2: Zander se toliko obradovao da je na put izleteo maltene u gaćama, pa smo se brže bolje kući natrag vraćali da se još malo obučemo i ne nazebemo  :blato: Iskusan čovek se setio u zadnji čas, a krelca poput mene je adrenalin toliko spičio da sam krenuo praznih kofera i srca željnog druženja, brzine i uživanja u prirodi, tako da sam se malko smrzao, zaboravio gorivo da sipam, pa sam se vozio kasnije i na solarni pogon... Elem, desio se Uskrs, dan za tucanje i uživanje, većina ekipe je slavila kod kuće sa porodicom a mi odmetnici smo se razjurili širom naše lepe zemlje Srbije... imalo je svašta videti, obići stara i osvojiti nova mesta, podići kamen ispod koga još nismo bili, zaviriti u sve ćoškove i tamne vilajete na koje nismo kročili  :)

Pokupio sam Zandera, a ubrzo i finog dečkića Markića i njegovu Jelenu, zavrteli smo točak i krenuli preko staza i bogaza da jurimo i jašemo na krilima vetra, promicali su predeli, sevale ideje a mi smo samo grabili napred, putari su odradili neke puteve, tako da je pravac preko Topole do Rudnika bio prepun uspona, krivina kao na rolokosteru što je uz naše nesebično i nezajažljivo dodavanje gasa činilo da letimo kao Džedaji po svemiru, i tako je bilo sve dok nismo sreli drugare koji su nekada vozili najbolje motore a sada su prešli na GS-ove  :smijeh: I tu je bila prva stanica za odmaranje, Rudnik, kota 555   8)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/b0363c589e7e1c4733d26626e92ef476.jpg
Posle sumiranja prvih utisaka, higijene vizira i vađenja mušica iz osmeha koji je leteo po licu kao roto reklama na vetru nastavljamo dalje ibarskom put Raške, gde nedugo zatim na početku doline jogovana-mojoj omiljenoj moto destinaciji nailazimo na srednjevekovni grad Maglič, zidine iz XII veka, utvrđenja koje je trebalo osvajačima da odvrati svaku pomisao od napada i želje za ulaskom u isti, nas je privukla da najzad odemo do gore i vidimo kako to izgleda izbliza  ;) Reka Ibar nadošla, zapenila, leti, juri, huči, žuri a mi bi preko nje mostom koji samo što ne padne u vodu da pređemo sone strane obale pa da se izpentramo put visina ka suncu i zvezdama  :shhh: Odmah nam prilazi lokalac da nas odvrati od sulude ideje, Zander baca pogled na gore i psuje što nije kupio drona, a Jeca, Markić i ja se prijavljujemo kao pirati svemirci koji će pokušati da pregaze Ibar razvaljenim mostom i poletimo do vrha tvrđave, da se izopaljujemo tj. uslikamo i pravac natrag Zanderu da pokažemo  :) Mudri stari lokalac vidi da je naišao na ozbiljan primerak kvalitetnih budala i diže ruke i okreće leđa, jer nije čoveku do kupanja za Uskrs :D

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/d7e87eb7664c5bb05f54f1a5051e9a64.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/173cd44eb474e6d46e8eea8ba2e855c5.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/7f1205e9e60e9b539666e5d654a04161.jpg
Za pismene i normalne lepo piše na ćirilici da je zabranjeno korišćenje mosta, ali snimili smo sajle i napravili plan kako da ostavrimo san, pravimo se Englezi i nastavljamo dalje :)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/eaa456b92a8684fa6d3d5331f1ec5432.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/516fa0590f123d5a712c2a8eb683137b.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/96aab29e2e6a7a26e96cced22eeb39ed.jpg
Uz blago ljuljanje i poigravanje na vetru i talasima uspeli smo da se dokopamo druge strane obale i put na gore u moto čizmama je mogao da počne kozijim stazama, ali šta dea znaju šta je to strmina i uspon :D

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/19055a6581ecabd372d383138e8c6ac8.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/3490ea41cea5aa2e8aa99dc8a004c74b.jpg
Upornost se isplatila, vrata tvrđave su se otvorila i eto nas u zamku starih Nemanjića :)
Ovde je srpski vladar u XII veku Uroš Prvi Nemanjić u znak ljubavi prema svojoj voljenoj francuskinji a srpskoj kraljici Elene Anžu, koju ovde prozvaše Jelena Anžujska, zasadio silne jorgovane duž klisure kojom danas ide put za Rašku, ne bi li svojoj dragoj napravio ugođaj kao kod kuće u Fancuskoj. I usred te doline jorgovana, negde ni na nebu, ni na zemlji uzdiže se velika tvrđava, srednjevekovni grad Maglič.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/c0a727951359739e6d5af72cf2418073.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/754c42b5c254194460ba895d6c89b0c0.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/e2232889a5823043271329e5d21999d3.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/2596fb71f4380487a1be92606e26cf4a.jpg
Veruje se da mu ime dolazi od silne magle koja se često spuštala ispod njegovih temelja, a ko se popne do gore, i sam se može uveriti da je grad podignut zaista visoko, nebu pod oblake, lako je bilo prošetati se i uspeti svim njegovim zidinama, ali je povratak u robusnoj moto obući bio poduhvat za sebe  :)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/cf01b6ad1704f83415fb555202193b7e.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/f93eb53ae17a403794aae8d89674c69f.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/f2e7a97c5dceab6ce2b62efa95a51f61.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/f6a2163bdf73f59baf3d8babf5234cd3.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/5de8dc577f4a459087184af165e4e364.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/d6a025ab042a05c42e7a9d12d6742d1a.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/0e7daad43bc20029e3d7d9176a2b6b4e.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/0d83c95c1f49c938c0ab502f7960b780.jpg
6
Opšte teme / Re: Ima li živih?
« Last post by Drumskalisica on 31 March, 2018, 18:01:08 »
Promenio računar odavno. Sad nađoh u notesu pasvord za ovde, kolko vidim - ništa nisam propustio !
7
Delovi i gume / Re: Delovi za BMW R1100S gde, sta, kako.
« Last post by dr_gubi on 31 March, 2017, 09:28:47 »
Poslao sam ti moj broj telefona na pp, javi se  ;)
8
Delovi i gume / Re: Delovi za BMW R1100S gde, sta, kako.
« Last post by sam420 on 30 March, 2017, 17:36:20 »
Resepct svima i hvala na odgovorima,

prvo: Ko je i kako da ga nadjem"Dzerij u Milanovcu" (zvuci kao zanimljiv film)  :)

a drugo...

Nemoguce da je najbolje da narucujem delove preko ebay-a??!!  Mislim iskusan sam ja Internet shopper ali zar nema neki baja u Nemackoj ili Madjarskoj kod kog mogu da odem direktno (ili iscimam nekog kamoindziju ili priajtelja koji cesto putuje) na otpad i uzme sve sto mi treba za moju R1100s-icu?

to mi mnogo prakticnije deluje nego da narucujem pa stigne pogresno ili me ovi sa carine maltretiraju itd. Mislim u svakom slucaju E-bay mi je poslednja opcija ako bas ne mogu da dodjem do nekog konkretnog otpada koji bas i nije mnooogo daleko.

9
Delovi i gume / Re: Delovi za BMW R1100S gde, sta, kako.
« Last post by Peki on 28 March, 2017, 12:27:41 »
http://parts.bmwmotorcycles.com/

Nađeš svoj motor po modelu i godištu i kataloški broj dela koji te zanima. Noružaš se strpljenjem i kreneš da guglaš.

Nema pravila, nekad je ebay jeftiniji a nekad i nije. Kad sam sređivao svoj motor delovi su stizali od Japana preko EU do Novog Meksika

Ko ne zna ili je lenj, njega klepaju domaći dileri i preprodavci a ko zna uzme internet karticu i krene u šoping sam  8).

Za delove u vrednosti do 50 eur (cena transporta ne ulazi u ovu sumu) koje kupuješ od pravnih lica ne plaća se carina (10% na cenu artikla+poštarina)

Kada ti šalje fizičko lice cifra je 70 eur.

Plaćanje 20% pdv-a ti je lutrija. Prvo nisu naplaćivali za ono što se ne carini pa su u jednom trenutku pre godinu-dve kad je krenuo zvanično pay-pal u Srbiji krenuli da naplaćuju pdv bukvalno na sve. Meni su jednom prilikom naplatili pdv za 3 kese za kirby usisivač koje su koštale 10 usd.

Sada su se izgleda opet smirili pa mi svi paketi koje naručujem prolaze bez ikakvih problema
10
Delovi i gume / Re: Delovi za BMW R1100S gde, sta, kako.
« Last post by dr_gubi on 27 March, 2017, 10:31:48 »
Tek sada videh

Ja uzimam delove na ebay-u, obicno u evropi ili kod Dzerija u Milanovcu.
Pages: [1] 2 3 ... 10